گیاه بابونه و رفع التهابات پوستی گرداوری شد

 

گیاه بابونه و رفع التهابات پوستی

 

گیاه بابونه از دیرباز به یکی از گیاهان دارویی برای زیباتر به نظر رسیدن پوست و از بین بردن عوامل آسیب زننده به آن مورد استفاده قرار می گرفت و همواره از انواع مختلفی برای مصرف برخوردار بود. به عنوان مثال شامپوی بدن یا صابون بابونه از جمله رایج ترین مصارف بوده اند. از نظر عط بسیار خوشبو و از نظر خواص بسیار مؤثر است ، زیبایی پوست خود را با بابونه به دست آورید.

اگر به التهاب پوستی دچار هستید ، بهتر است از نوعی روغن آن بهره ببرید ، زیرا براساس آمار گرفته شده این نوع از بابونه برای سلامت پوست ها و رفع آسیب های مختلف آن بسیار مورد استفاده قرار گرفته و تأثیر خوبی خواهد داشت. معمولا همه ی ما به دلایل مختلفی از جمله آلرژی به غذاها ، داروها و . . . دچار حساسیت های پوستی شده ایم. اغلب این حساسیت های پوستی در مدت زمان اندکی بهبود پیدا می کند. اما افراد معمولا طاقت ندارند ، زیرا با دیدن ضایعات بر روی پوست خود دچار استرس خواهند شد و همین استر می تواند شرایط را بدتر کند.

بنابراین یکی از راه حل های پیشنهادی برای آنها استفاده از گیاه بابونه با خواض شگفت انگیز آن برای پوست می باشد. تمامی این نازیبایی ها و حساسیت های مختلف پوستی توسط عصاره ی این گیاه از بین خواهند رفت و در نهایت پوستی شفاف را مشاهده خواهید کرد.

در ابتدا می توانید از عطاری ها گل بابونه را اری نمایید و بشویید و سپس برای تنها سه دقیقه در آب جوش قرار دهید تا بجوشد و عصاره ی داخلی آن خارج شود. پس از آن می توانید از صافی برای جدا کردن مواد ریز و درشت استفاده نمایید. در نهایت مواد به دست آمده را توسط آب لیموی تازه و همچنین گلاب به نوعی تغییر دهید و خوشبو گردانید. حالا زمان آن فرا رسیده تا این مواد را بر روی پوست خود بمانید و چند دقیقه ای صبر داشته باشید تا شاهد خواص بی نظیر بابونه شوید.


سلامت پوستی ,بابونه ,گیاه ,پوست ,استفاده ,مواد ,گیاه بابونه ,استفاده قرار ,التهابات پوستی ,مورد استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اعتیاد/Addiction آموزشی وبلاگ دکتر علی یگانه مستر سی اس | تخصصی کانتر استریک 1.6 اخبار مرکز آموزش های عالی ازاد خبر تاپ مطلب ها - سایت سرگرمی مطبوعات از درون معرفی کالا فروشگاهی