باسلام و ادب و احترام؛

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی بزرگوار و مادر ائمه اطهار حضرت فاطمه زهرا (س) به استحضار میرساند زین پس سایت بیولوژی با نام و آدرس جدید ( www.GAMAaa.rzb.ir) فعالیت آموزشی مشاوره ای خود را ادامه میدهد. از همراهان قدیمی بسیار بسیار عذرخواهیم بابت این مدت که در کنارشون حضور نداشتیم و امیدواریم در این مدت باقی مانده اتفاقات خوبی را در کنار هم رقم بزنیم. 

استفاده از بعضی مطالب سایت و مقالات مشاوره ای و جزوات آموزشی فقط برای اعضای سایت مقدور است پس چنانچه خواستار استفاده از این امکانات هستید ابتدا فرم عضویت را کامل کرده و ثبت نام را انجام دهید سپس وارد اکانت خود شده و از امکانات برخوردار شوید. با عضویت در سایت میتوانید مقالات و مطالب خود را برای نمایش در سایت با پنل کاربری خود ارسال کنید . این مطالب پس از بررسی و تایید مدیر با نام خودتان منتشر میشوند.

* همچنین اضافه میکنم سایت بیولوژی حذف شده پس حتی کاربران قدیمی که در سایت بیولوژی عضو بودند هم لازم است مجددا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با سپاس فراوان

مدیریت سایت 


گـاما سایت ,مطالب ,بیولوژی ,سایت بیولوژی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آکورد گیتار خوشمزه ترین مزه ها saz-music رویال کلشر گردشگری شرکت خدماتی آذر دشت ارم حسن سارانی املاک باران 2020 خرید و فروش سیگار الکتریکی