به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، محمد ازاد رئیس اتحادیه آهن ان با اشاره به تاثیر ساخت و ساز بر قیمت فولاد و محصولات وابسته به آن اظهار داشت: حدود 20 درصد از قیمت تعیین شده مسکن، وابسته به قیمت آهن و فولاد می باشد. به همین علت این موضوع نمی تواند تاثیر شایانی بر افزایش قیمت وساختمان ها داشته باشد چرا که با استفاده از سازه های بتنی می توان میزان استفاده از آهن الات را کاهش داد که به دنبال آن هزینه ساخت و ساز نیز کاهش می یابد.

محمد آزاد در ادامه درباره تاثیرات قیمت فولاد بر قیمت مسکن گفت: طی ماه های اخیر بازار مسکن بهبود یافته و  شاهد رونق در این بخش بوده ایم. طبق بررسی های صورت گرفته در سال آینده میزان ساخت و ساز در کشور افزایش می یابد و این امر سبب می شود میزان مصرف فولاد و به دنبال آن قیمت این محصول در بازار های داخلی با افزایش مواجه شود.

رئیس اتحادیه آهن‌ان با بیان اینکه در سال آینده احتمال افزایش قیمت فولاد وجود دارد، گفت: با توجه به رونق بازار مسکن طی ماه های اخیر، احتمالا در سال اینده میزان ساخت و ساز با افزایش مواجه شده و این موضوع باعث می شود میزان مصرف اهن و فولاد در کشور افزایش یافته و به دنبال آن قیمت ها نیز در بازار داخلی صعودی شود.

وی در آخر خاطر نشان کرد: تا کنون بازار اهن و بازار فولاد چندان افزایش قیمت نجومی نداشته و تنها طی ماه های اخیر 100 تومان به قیمت هر کیلو اضافه شده است که دلیل این افزایش هم نوسانات نرخ ارز در بازار می باشد زیرا اکنون دلار 3700 تومانی به 4700 تا 4800 تومان رسیده است و این افزایش قیمتی که متاثر از  بازار ارز بوده، با کاهش نرخ ارز قیمت ها نیز دربازار اهن و بازار فولاد کاهش خواهند یافت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید


آهن پرایس بازار ,قیمت ,افزایش ,فولاد ,میزان ,مسکن ,بازار مسکن ,میزان مصرف ,افزایش مواجه ,بازار فولاد ,کشور افزایش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

توربین دندانپزشکی فروشگاه تهران المنت سازنده انواع المنت های حرارتی gta 5 آفرشاپ گفتگو بیمه ایران closed